onsdag 12 november 2008

Trött

Idag har varit en seg dag. Blev lite otakt med medicinerna igår så jag antar att det man bero på det. Kännt mig halvt groggy:-S

Var i skolan och försökte plugga på förmiddagen. Fick väl inte så jätte mycket gjort, men lite är bättre än inget. Käkade lunch med Anna vilket var trevligt:-)

När jag kom hem blev det faktiskt sängen nån timma för att orka det kommande danspasset. Har inte tränat på typ 3 veckor eftersom jag varit sjuk. Alltså missat de senaste koreografierna, men Johanna visade mig lite innan så jag hängde med ganska bra faktiskt. Är så glad att de äntligen har danspass på gymmet! Helt klart roligaste sättet att träna. Malin, dansläraren, kör mest jazz och modernt vilket jag själv tycker är roligast. Visst kan street och funk vara kul emellanåt, men inget slår jazzen. Observera att det inte handlar om att man dansar till jazz! Kan låta en aning missvisande. Är helt enkelt en dansstil och har inget med jazzmusik att göra:-)

Red Mecca igår och ska dit i morgon förmiddag också. När jag skulle fylla på havren och grävde med skopan i kärran hoppade det upp en mus! Blev aningen skiträdd!! Hjärtat bankade på ganska bra kan jag meddela. Vågade inte titta ner i kärran igen så resten fick bli pellets.

Är ganska trött och off för tillfället vilket känns lite tungt... Kan tänka mig att PMS och att det är så grått och trist väder påverkar:-S Hatar känslan av meningslöshet! Den är verkligen hemsk. Gäller väl bara att göra det bästa av situationen, acceptera läget och vänta ut det. Dock lättare sagt än gjort. Fick ett tips en gång... RIKTA BLICKEN MOT LJUSPUNKTERNA.

Ikväll blir det Grey´s Anatomy.

1 kommentar:

Crowfoot sa...

De ärså himla mycket roligare i skolan när du är där :-)
Man kan ju bli ganska off av att vara medecintrött me.. Kram