söndag 30 november 2008

I går var jag i Falköping och hälsade på Elin. Vi kom fram till att vi inte setts sen i augusti... Vad tiden går fort! Man hänger inte med.
Tog ett kik i nya lägenheten, super fin! Elin får det alltid så hemtrevligt och fint. Måste säga att jag är aningens avundsjuk på värstingdatorn;)
Fick förresten världens blötaste puss av Quila när jag kom innanför dörren:-D Hon är så go den hunden.

Sen tog vi även en sväng på stan. Märks att julhandeln börjar komma igång för det var mycket folk på stan. Fick köpt julklapp till Ludwig samt en ljusstake med lite mossa och annat jox. Vi tog även en lunch kinamat. Sammanfattningsvis en mycket trevlig tripp till Elin<3

På eftermiddagen gjorde jag och Therese stallet adventsfint samt redn en sväng barbacka, mysigt! Kvällen spenderade jag hos Sara och Ludwig med varma mackor, film samt chips o dip.

Idag kikade jag och nästan hela familjen julmarknad samt Tomteparaden i Skara. Synd bara att det inte var nån snö.

Nä. Nu borde jag kanske läsa lite inför föreläsningen i morgon.. Borde, Lina.. Inte kanske! Seså gör det nu! Hmm... Jaja. Jag kan ju bläddra lite i boken iaf;)

4 kommentarer:

...... sa...

Åh va söt du är, tack :) Hihi, ja min dator är grym :) Du kan få vara dator-vakt när vi åker till Turkiet nästa år.. Haha, då har du en hel vecka med min värsting *fniss* Blöta pussar från Quila känner jag igen, så fort man vaknar så slänger hon sig över en och överöser med blöööööta pussar :) Var en jättemysig dag! Älskar dig!

...... sa...

Haha, nu blev kommentaren från Gurra, lite fel. Men kan ju bara kommentera din blogg om man har blogger/google-konto, så skrev in vår gemensamma mail, men det står att det är från honom ändå... Får ta en myskväll efter jul sen och moffa så som bara vi kan :) Puss

...... sa...

Bara testar om det står mitt namn istället nu...... Lalalaalalalalaala :)

...... sa...

Wiiiiiiho, jäklar va kommentarer du får nu :) Men nu står det mitt namn istället, mycket bättre!