torsdag 13 november 2008

Datorhaveri

Nyss hemkommen från Combatpass, var riktigt gött idag. Fokuserad och laddad, vad mycket mer man orkar då! För er som inte vet så mkt om Body Combat kan jag rekommendera att kolla You Tube och söka på Body Combat 37, vilken är den nuvarande "koreografin".

När jag kom hem och skulle slå på datorn funkade den inte... Nej, nej, nej tänkte jag. Inte datorn! Ringde till brorsan lite smått uppstressad. Hemskt vad löjligt beroende man blir av saker. Tobbe fattade inte heller vad som var fel men lovade ringa nån kompis och kolla. Tyckte jag var jätte noga med att kolla att sladden satt i datorn och i uttaget. Hade dock missat att se till att sladden satt ihop i mitten... Kände mig aningen skamsen när jag ringde brorsan och sa att sladden inte suttit ihop och att det var därför den inte startat. Kände mig aningen puckad! Men men. Tur iaf att det inte var nåt fel på den.

Ikväll är det Sjukhuset, SOS Gute och Medium som står på programmet.

2 kommentarer:

Crowfoot sa...

Haha retligt sånt är när man har missat de mest uppenbara.. tänker på sladden hihi

Ses imorgon Gumman kram

Lina sa...

Jo.. Man känner sig aningen dum!