söndag 16 november 2008

Känslor och tankar

Hade riktigt trevligt hos Li igår. Blev dock ingen kinamat.. Hon hade gjort risotto, mycket gott det med! Käkade, satt och pratade och bara umgicks. De andra drack vin men jag höll mig till te eftersom jag visste att jag skulle ta mig till stallet i hyfsad tid idag.

Annis kompis, Bood, känner Rickards ex, den han har barn med. Blev att vi kom att prata Rickard. Rörde upp en del känslor och funderingar... Mest ilska faktiskt. Är så fruktansvärt besviken på honom. Känns tråkigt att det blev som det blev. Tyckte ju faktiskt riktigt mycket om honom... Det gör ont. Har ju mött honom några gånger sen det tog slut, bl.a. tillsammans med hans nya tjej. SMÄRTA! I perioder när man funderar tänker man bara på allt som var bra och allt man gjort tillsammans, allt man pratat om osv. Andra perioder är jag bara arg och besviken på honom och saknar honom inte det minsta. Väldigt blandade känslor:-S Men nu är det som det är. Det som varit har varit, gott som ont. Inte mycket att göra åt.

Ridit och dansat idag. Nu har jag landat i soffan och snart bär det av till sängen. TRÖTT

Natti

3 kommentarer:

Sarah Carlsson sa...

Förstår att det är jobbigt gumman, men som du själv sagt, tänk vad mycket jobbigt som du slipper. Det var ju inte helt problemfritt att vara med honom. Nu är han helt enkelt någon annans problem :P

Crowfoot sa...

Hihi du får komma hit och öva på vindrickningen med mej :-D
Förstår att det är mycket känns jobbigt när du tänker men kom ihåg hur du mådde.. Varje gång du blev besviken.
Du förtjänar bättre och de finns någon om är mycket bättre där ut till dej.
Pöss ses imorgon

Lina sa...

Tack... Det värmer!