måndag 24 november 2008

Snö

Idag är det verkligen riktigt vinterväder! Faktsikt härligt med snö... Om den bara får ligga kvar vill säga. Hatar när det blir slaskigt och dant! Men nu är det iaf vit pudersnö att njuta av:-D

Var effektiv på morgonen; tvättat städat och handlat innan jag pulsade iväg till skolan. Där träffade jag som vanligt Anna för plugg och lunch:) Hade föreläsning på eftermiddagen, filmvisning.

Nu ikväll har jag varit iväg på Combatpass. Hade nog ätit lite dåligt innan så kunde inte köra fullt ut:-S

Längtar tills man kan sätta upp adventsljusstakarna och spela julmusik!

Ha det bäääst (såå fjortis, jag vet;-))

2 kommentarer:

Sarah Carlsson sa...

Har du hört Josh Grobans album Noel? Annars tips på en helt underbar jul-cd

Lina sa...

Nej det har jag inte.. Kanske kan bränna den av dig?