fredag 28 november 2008

Prov och bogrens

I dag på morgonen var jag och gjorde provet i skolan. Tog typ 20 minuter så var ganska snabbt avklarat. Var inte särskilt svårt och jag svarade på alla frågor. På sista hade jag faktiskt ingen aning men chansade lite... Detta visade sig dock vara fel när jag sedan kollade i boken. Men men. En fråga gör det ju inget om man inte kan:)

I onsdags var jag och Sarah på Blåljus på Bogrens. Träffades hemma hos mig innan och käkade pizza och gjorde oss i ordning. Drack lagom under kväll så vi hade kul men helt utan att det ballade ur. Prövade tequilashot vilken brände rätt bra i halsen kan jag lova! Dansade och hade kul tills det stängde, sen knallade vi hem och sov. Jag blev dock kvar på toaletten ett bra tag eftersom min magkatarrsmage inte gillar någon form av alkoholhaltiga drycker. Men som man bäddar får man ligga och jag vet vad jag ger mig in på. Det spelar liksom ingen roll om jag dricker 1-5 cider, magen slår bakut iaf. Nog pratat om min mage. Kvällen var jätte kul!

Varit mycket med hästarna idag eftersom vi skulle ha med båda hästarna till hoppträningen och bara hade en enhästarstransport. Så fick köra dubbla vändor både dit och hem. Gick väl sådär på träningen.

Nu ska jag snart krypa ner och sova. Imorgon ska jag träffa Elin<3

Inga kommentarer: