onsdag 19 november 2008

Te

Varit en sväng i skolan idag och fikat och lunchat med Anna. Alltid lika trevligt:) Hmm.. Lät som jag bara varit i skolan och fikat och ätit, men det var inte så jag menade. Pluggade faktiskt också.. Lite iaf;-) Har första provet i kursen nästa fredag. Det jobbiga med att plugga till prov är ju att man aldrig känner sig riktigt färdig. Gör man en uppgift eller ett arbete är man liksom klar när man är klar.

Påväg hem tog jag en sväng förbi Record Kaffe- o Tehandel. Köpte några burkar samt rött chaite. Testade det hos Anna för ett tag sen... MUMMA! Jag har alltså lärt mig dricka te! Kors i taket. En annan favorit är roibos kalahari. Det tipsade kusin Karin mig om.

Druckit te och betalat räkningar nyss. Skönt att ha det gjort! Vid fem är det dags för danspass med Johanna.

Ha det

2 kommentarer:

Crowfoot sa...

Hihi men de är väll fint att gå till skolan å fika å luncha..
Haha jag garvar fortfarande åt din reaktion. hoho
De där kalahari får du bjuda på någon gång så man får testa.
Ses imorgon Gumman puss.

Lina sa...

Hehe.. Onda människa att skrämmas på det där viset! Självklart:-) Det är apgott! Puss