måndag 10 november 2008

Resten av dagen

Gick bra på kursintroduktionen, verkar vara en interssant kurs. Efter det var jag en sväng på ica och handlade, sen åkte jag hem och tog mig en powernap. Eller det kanske inte räknas som powernap när man sover en timma? Äh. Skönt var det iaf.

Var trögt att ta sig iväg till gymmet i regnet men jag hoppade upp på min räsercykel (stavning??) och vips var jag på gymmet! Körde ett Body Combatpass, fick ur mig lite aggresioner genom att slåss mot en osynlig motståndare. Har inte tränat på typ 3 veckor så var allt lite trögt. Mådde en aning illa emellanåt men hade dagen till ära vett nog att dra ner på tempot lite.

Pratade med farmor nyss.. Hon är som skönt är hemma från KSS menvar ganska trött. Älskar verkligen min farmor! Hon är den sista mor/farföräldern jag har kvar. Det gäller att ta vara på tiden med henne. Hon är trots allt 92 år.

Nu ska jag snart kojsa. Är rätt trött.

Inga kommentarer: