lördag 15 november 2008

Hästar, hästar och så lite hästar


Skrev inte nåt igår. Var ganska fullt upp. På förmiddagen var jag i skolan och pluggade samt tog en fika med Anna. Fick gjort ganska mycket faktiskt:)

På eftermiddagen var jag och Therese i stallet och mockade samt tog en tur barbacka på hästarna. Längtar så tillbaka till sommaren då man kan rida och bada med dem!
Efter egna stallet bar det iväg till Skålltorp. Hade hoppträning för Åsa. Triton var lite seg i benen men det blev bättre på slutet. Han är en bekväm en emellanåt om man inte är på honom.

Idag hade jag tänkte mig lite sovmorgon men så blev det inte. Halv nio ringde Therese och sa att hon som skulle klippa Mecca var på g. Så det var bara att pallra sig upp och ge sig iväg. Lite otäckt tyckte Mecca allt att det var, men fin blev hon:-) Efter friseringen red jag ut en sväng. Ganska skönt trots att det blåste.

Innan jag åkte tillbaka till Skövde kikade jag förbi Sara och Ludwig. Fikade och la pussel. Han är allt en go liten unge!

Nu ikväll ska jag och Anni till Li för att käka samt umgås lite. Hoppas hon har gjort hemmagjord kinamat! Det är hon riktigt grym på. Kan iofs bero på att hon är kines;-)

Lägger in en bild på nyklippt Mecca. Syns iofs inte så mkt eftersom hon har täcke samt att bildkvaliteten inte är på topp... Men men.

Ha de gott!

Inga kommentarer: