söndag 18 januari 2009

Söndag

Jösses vad sannslöst dålig jag är på att blogga då. Nu får jag allt ta att skärpa till mig. Vardagen har rullat på som vanligt. Skolan, danspassen och ridträningarna är igång igen vilket känns bra.

Träffade en kille ute på juldagen som jag hållt lite kontakt med. Fikat, kollat film och nu igår var vi på bio. Såg Benjamin Buttons otroliga liv. Myckt bra film för övrigt! Han är trevlig och lätt att umgås med men jag har alltid så himla svårt för att veta vad jag känner. Blir lätt stressad om det går för fort och känner jag mig pressad så drar jag. Men men. Det blir vad det blir. Jag vill inte kasta mig in i något.

Just nu sitter jag och väntar på att hovslagaren ska ringa. Hade hoppats på att kunna hoppträna idag men det ser aningens mörkt ut vad gäller tiden.

Ha det

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vem är detta då? :):) Jag blir nyfiken!

DenNyaJag.. sa...

Hoppas det funkar nu mellan er!

Sarah Carlsson sa...

Jasså ni har hunnit med att träffas två gånger till sen vi fikade? ;) Får ta och träffas snart och ha lite uppdatering!