tisdag 6 januari 2009

Nytt år

Ja. Nu har det gått några dagar på det nya året och hittills verkar det vara ett bra år:) Lovet är dock slut och det är dags att dra igång med skolan igen. Faktiskt ganska skönt att vardagen är tillbaka tycker jag.

Träffade Claes och fikade med honom idag. Kom fram till att vi känt varandra i precis 4 år nu i januari. Tänk vad tiden går fort och hur mycket som ändå hänt under den tiden!

Igår städade jag ut julen vilket var skönt. Nu siktar jag in mig på våren:-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, skönt med vardag igen! Jag börjar praktiken på fredag, men jag ska fixa med papper osv imorgon som behövs för praktik och så ska min förra plats få skriva omdömen om mig.. Vore kul att ses lite längre fram i vår och uppdatera varandra igen! :) Va så himla kul sist!

Lina sa...

Absolut! Det får vi göra:-)