tisdag 20 januari 2009

Skola och träning

Varit i skolan idag. Fick MVG på senaste rehab uppgiften:-D Efter det var jag i stallet. Skönt med en nyskodd häst. Hoppas de sitter kvar hela tiden ut bara. Har väl iofs aldrig hänt :S Men hoppas kan man ju alltid:)

På eftermiddagen var jag på gymet och körde 30 minuters crosstrainer och efter det gick jag på spinning intro 30 min. Fy f-n vad jobbigt spinning är! Men man får nog ge det några gånger innan man avfärdar det.

Tänker lite extra på syrran som ligger på KSS. Hon fick igår opereras akut för cystor på äggledaren:( Hoppas hon återhämtar sig snart<3

4 kommentarer:

Sarah Carlsson sa...

Nej vad hemskt! Vilken syster var det?

...och jag hade gärna vart lite mer som dig, men just denna gången var det kul, hehe... När vi ska ut ska jag visa han på kort :P

Crowfoot sa...

Va du är duktig Gumman!!
Jag har tänkt ringadej hela veckan typ men de är så mycke hela tiden..
Idag ligger jag väl förankrad i sängen, hatar magkatarr.. Kram

Lina sa...

Sara är det.. Ja, vill absolut se kort på din HK:-D

Tack gumman:)Tänkt ringa dig med men tiden har sprungit iväg. Magkatarr är ju inget vidare:-S Hörs snart!

Kram på er!

DenNyaJag.. sa...

gud vad hemskt, hoppas det blir bättre med henne!