torsdag 4 december 2008

Danspass




Var på danspass igår. Var lika kul som vanligt men mina knän och fötter håller väl inte direkt med om det... Den som säger att dans är för veka fjollor har nog missuppfattat en hel del.

Till våren kommer det troligtvis vara en öppen klass i veckan samt en man betalar för, som är längre och som man går lite djupare på. Detta ser jag fram emot! Kommer bli fördjupning i modernt är tanken.

Idag tog jag sovmorogn och sen pinnade jag iväg till gymmet. Just nu konditionstränar jag för att kunna stretcha efter:) Vill få upp rörligheten lite mer. Är ju liksom en fördel till dansen:)

Om nån timma ska jag hämta upp Threrese och sen åker vi iväg till hästarna. Var förresten runt i stan och kollade broddar, vilket börjar behövas. Har räknat ut att jag behöver typ 20 st. Nackdelen var att de kostar typ 10 kr styck! Känns som det är mkt pengar på nåt tråkigt. Förhoppningsvis är de billigare i Skara:)

Ha det

2 kommentarer:

...... sa...

Hehe, det var inga dåliga blåmärken dedär :)

Lina sa...

Vem är ....?