lördag 6 december 2008

Bio

Ikväll ska jag och brorsan gå på bio. Himla mysigt tycker jag:-) Hade egentligen velat se en film som visst hade slutat att gå, kommer förtillfället inte ihåg vad den heter. Istället blev det "Vi hade iallafall tur med vädret igen". Kan nog vara helt ok. Syrran hade två gratisbiljetter så det kostar nada! Om man bortser från godiset vill säga;-)

Idag red jag och Therese på lite långtur, var ute typ två timmar. Härligt även om vädret inte var direkt strålande. I morgon tänkte vi rida till Axvallahed och galoppträna lite vilket hästarna fullkomligt älskar!

Just nu lyssnar jag på Lars Winnerbäcks "Hugger i sten". Helt UNDERBAR! Får mig att tänka på konserten i somras. Var förra året också och ska självklart gå om han kommer nånstans i närheten igen.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: